Start

tirsdag 24. mai 2011

Marsipan :)

Marsipan er gøy! :)
Det synst vertfall eg. Og med litt utstyr og ein mengde tolmodighet kan man lage til artige ting. Som f.eks 
denne forsinka påskekyllingen her (hihi)  
 

















Wilton konditorfarger er eit møst i min heim :) Det smaker ingenting og er veldig konsentrert så det skal ikkje så mykje til for å lage ein god farge. Eg sjøl har dei fleste fargane, men man kan også få kjøpt det i f.eks 4 og 6 pakninger med berre dei viktigaste fargane i.. (spørst litt kva man er ute etter ;)
 
                                 

Uansett, når man skal farge marsipan med Wilton sin konditorfarge, så begynn forsiktig! Eg pleier å ta ein tannpirker/fyrstikk å dyppe nedi fargen og deretter på marsipanen. Avhengig av størelsen på klumpen med marsipan og kraftigheten man vil ha på fargen så skal det ikkje så mykje meir til enn det. 
Og som man ser av bildet så helde fargane det dei love ;)

 Litt diverse utstyr kan vere greit å ha og, men det er ikkje ein nødvendighet. Er berre å prøve seg fram med hendene og bruke det man har i skuffer og skap til hjelp. Ellers har Cacas, Traktøren og Ebay ein mengde ting.
Eit greit tips om marsianen er litt klissete er å ha litt mel i ein tynn strømpe sokk og så dunke den litt i bordet. På den måten får man melet veldig finsilt (meir som støv) og man slepper for store mengder slik at marsipanen blir for tørr.
Underlaget er laga av gul og grønn marsipan som berre er blanda lett samen.
I dette eggeglasset er det berre reint vatn. Fungerer som lim mellom marsipan delane.
Vingene var egentlig det vanskligaste. Men med litt hjelp gikk det.

Rull ut små pølser som du kjevler flate og så snurrer rundt til ei rose.
Enkel måte å få til hår ;)


























Om man vil lage marsipanfigurer, men ikkje veit kva, så gå inn på google og søk opp bilder :) Der kan man få masse inspirasjon. Som f.eks her http://maariiaas.blogspot.com/2010/11/marsipanfigurer.html

Men hugs! Ha det gøy ;)


Mariell&Rimon

2 kommentarer:

  1. Stilig. Eier et flust av både wilton farger og modeleringsredskaper, så dette må jeg jo prøve...har bare ikke turt enda. Også tenker jeg at pasta kanskje er bedre for meg, for er ikke så begeistret for smaken av marsipan

    SvarSlett
  2. Går fint an å farge f.eks fondant også ja :) (har prøvd). Men eg synst fondant smaker litt for søtt så eg helde meg til gode gamle marsipanen ;) Men no er eg ytterst glad i marsipan og hihi ;)

    SvarSlett