Start

tirsdag 17. mai 2011

Frodig 17 mai kake


Denne kaka lagde eg egentlig til bursdagen til min kjære bestefar i fjor (kjekt alternativ til dei som har ALT), men det kunne likeså vert til 17 mai feiringa i dag :) Mai er den beste mnd i året synst eg. Sola begynner å varme, snøen smelter, det blir lysare dager, det blir grønnare og frodigare ute, ferietida nerme seg og man har heile sommaren i vente :) Herrlig tid!

Eg og min kjære var på eit Cacas kurs for ei stund tilbake der vi blant anna lærte å lage marsipan og fondant blomster. Som du kanskje ser av bildene tok vi litt av i etterkant, men stilig blir det spør du meg ;)

Men før du tenker at "herregud, sånn får eg aaaldri til å lage", så har også vi brukt hjelpemidler i form av utstikkere og div andre ting og tang, så fortvil ikkje :) Alt slikt er å få kjøpt på ebay, Traktøren, Cacas sine nettsider o.l. så det er berre å gyve laus og la fantasien få fritt spillerom :)
Er veldig artig å holde på med om man har interessen for det. Lag deg f.eks ein "jentekveld" der man lager litt kakepynt for seinare anledninger. Holder seg lenge i lufttette bokser ;)

Når det gjelder konditorfarger anbefaler eg Wilton sine farger. Cacas og Traktøren selge det her i Norge, men eg har også sett det på f.eks Jernia. Fargane er meir konsentrerte (som gele), smaklause og gir ein utrulig kraftig farge. Er nok å berre ta litt på ein fyrstikk for å farge marsipan og melis osv. Alt i motsetning til den vanlige "norske" som for det første smake beiskt og der man tilsetter og tilsetter uten å få den fargen man ønsker.

Prøv deg fram og ha det artig :) Og spør om du har spørsmål ;)

17 mai klem fra
Mariell&Rimon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar